MENU

Kommentarer (0) Aktuelt

Ny kartlegging av BPA-leverandørene

BPA-portalen ønsker å kartlegge leverandørenes profil til sine kunder og ansatte i 2017/18, og tilby en enkel oversikt til alle ansatte og kunder som ønsker å ta informerte valg av arbeidsgiver.

Vi vet at kommunenes tjenestekonsesjoner påvirker hva dere kan levere i den enkelte kommune, og søker deretter svar på 6 konkrete spørsmål som vi tror kan være mindre avhengig av dette:

  1. Hva gjør dere til en god arbeidsgiver for ansatte og arbeidsledere i BPA?
  2. Hvorfor jobber dere med BPA?
  3. Hva er deres pensjonsvilkår, forsikringer og lønnsnivå for personlige assistenter?
  4. Hvordan følger dere opp arbeidsledere i sin daglige drift av BPA?
  5. Hva dekker dere av utgifter i BPA-ordningene, generelt og evt. lokalt?
  6. Hva påvirker deres tilbud mest til kundene i den enkelte kommunen dere leverer i?

Vi ønsker konkrete og oversiktlige svar og maks en side pr leverandør.

Gi beskjed om noe ikke kan deles av bedriftshemmeligheter, så tilpasser vi spørsmålene.

Send deres svar inn via kontaktskjemaet vårt.

Evt. til on.ne1508772098loks-1508772098apb@e1508772098geh1508772098 som er fagansvarlig.

 

Takk!

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *