MENU

Hvilke leverandører kommer til Hjelpemiddelmessen Øst 15. – 16. oktober?

Hjem Forum Diskusjonsforum for BPA-Portalen Hvilke leverandører kommer til Hjelpemiddelmessen Øst 15. – 16. oktober?

Dette emnet inneholder 6 svar, har 5 deltakere og ble sist oppdatert av Kirsti Cath Dahle Kirsti Cath Dahle 4 år, 1 måned siden.

Viser 7 innlegg - 1 til 7 (av totalt 7)
  • Forfatter

Willy Arnesen
    Deltaker

Jeg skal på messen, så det hadde vært artig og visst hvem av leverandørene som også kommer dit?

Gunnar Pedersen
    Deltaker

Hei Willy. Det lurte jeg på også. Gleder meg til messen 🙂

Hei!
    På hjelpemiddelmessen i Trondheim (i mai) var det faktisk ganske mange, 7-8 tror jeg. Så da kan det nok forventes at det blir minst like mange i Oslo. Totalt er det jo rundt tretti private BPA-leverandører nå, og de er trolig alle interessert i å vise seg frem.

Turid B
    Deltaker

Jeg skal dit.

Har hørt det kommer over 15 leverandører dit.

Så spennende med så mange! Det er cirka halvparten av de som er registrert her, det. Kommer alle 15 betyr det i så fall at det settes en rekord i Ekeberghallen på denne messen! Aldri har så mange BPA-firmaer vært å treffe på et sted! Lurer på om arbeidsledere og personlige assistenter vil benytte anledningen til å orientere seg i det voksende markedet ..

BPA-Portalen vil forresten også være representert, og vi kommer med en kommentar her i etterkant.

Vet du hvilke 15 leverandører som kommer dit, Turid?

Marit Karlsen
    Deltaker

Hei!

Jeg skal på hjelpemiddelmessa, og gleder meg veldig. Spennende:-)

Hei Fia!

Kom gjerne innom og hils på oss på BPA portalens messestand. 🙂

Viser 7 innlegg - 1 til 7 (av totalt 7)

Du må være innlogget for å svare på dette emnet.

Kommentarer er stengt.