MENU

Å velge leverandør.

Hjem Forum Diskusjonsforum for BPA-Portalen Å velge leverandør.

Dette emnet inneholder 2 svar, har 3 deltakere og ble sist oppdatert av  Marianne T. Skeie 2 år, 10 måneder siden.

Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
  • Forfatter

Turid B
    Participant

Hei. Det finnes flere private leverandører av BPA. Hvordan kan jeg, enten jeg er bruker eller pårørende, finne informasjon om hvilken leverandør som er mest egnet for meg eller andre? Er alle leverandører like seriøse/gode?

Hei turid!

Du peker på noe viktig, nemlig tilgang til informasjon, og du er langt fra alene om disse spørsmålene.
    De aller fleste BPA-leverandørene har egne nettsider hvor de forteller om sitt tilbud, og mange kommuner har mottatt et A4-ark med relevant leverandørinformasjon – som er lagt ut på kommunens nettsider. Utover det anbefales det å lytte til andres erfaringer.

Marianne T. Skeie
    Participant

Jeg som har holdt på med BPA siden 2002, som pårørende, ser at det er viktig å fortelle sitt eget behov for å få hjelp til å velge,
    Når man skal starte med BPA og aldri helt «forstått» hva dette er og hva dette innebærer av veldig mye valg, bruk dine tanker og ønsker, og be om forskjellige tilbud/oppfølging fra flere aktører.
    Lykke, lykke til 🙂

Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)

Du må være innlogget for å svare på dette emnet.

Kommentarer er stengt.