MENU

Svar til: BPA kalenderen

Hjem Forum Diskusjonsforum for BPA-Portalen BPA kalenderen Svar til: BPA kalenderen

Hei Bernhard!

Så fint at du opplever portalen som nyttig. Vi er jo kjent med at folk har savnet mer samlet informasjon om BPA og vi vil fortløpende utvide og komme med flere tilbud.

Det hadde vært supert hvis du kunne presisere litt nærmere hva du tenker er «BPA-fritidstilbud».

Foreløpig har vi konsentrert oss om å publisere aktiviteter knyttet til opplæring, kurs, konferanser, messer eller lignende som er direkte knyttet til BPA. Og da enten målgruppen er BPA-arbeidsleder, personlige assistenter, kommunale saksbehandlere, eller politikere. Jeg er litt usikker på om det er dette du etterlyser.

Når det gjelder aktiviteter og tilbud relatert til BPA så legger vi ut alt vi får tips om eller kommer over selv. Men når det gjelder fritidstilbud så kjenner ikke jeg til at det finnes noen som spesifikt handler om BPA. Vi som har behov for assistanse og som løser det ved hjelp av BPA har jo fritidsinteresser i alle retninger. Alt fra sjakkspilling til deltagelse på hundeutstillinger eller maratonløp. Noen benytter sin personlige assistent for å komme seg til og fra ulike aktiviteter, mens andre også trenger assistenten for å delta eller utføre ulike aktiviteter. Men ingen av disse aktivitetene kan knyttes spesielt til BPA på annet vis enn at du eller jeg i ulik grad kan delta fordi vi har vedtak om BPA.

Hvis det er noe helt annet du tenkte på så opplys meg gjerne. 🙂